Linguaphone Italian allTalk
 

سارا جنکینز کارمند یک فروشگاه زنجیره ای توزیع کننده مشروب در لندن است. او برای ارتباط با تولید کنندگان بزرگ Chianti، شراب معروف ایتالیا، به نمایشگاهی که به همین منظور در فلورانس برگزار شده فرستاده می‌شود. او ایتالیایی نمی‌داند اما خوشبختانه در آنجا با لورنزو کونتی، مسئول ساماندهی کمپانی های شرکت کننده در نمایشگاه آشنا میشود. لورنز کمی انگلیسی می‌داند و به سارا کمک می‌کند تا در طول اقامتش در ایتالیا بتواند با افراد مختلف ارتباط بر قرار کند.

داستان بالا و مشکلاتی که سارا در حین سفرش به آن برخورد می‌کند، سوژه ای است برای یک دوره آموزش مکالمه زبان ایتالیایی توسط شرکت معروف Linguaphon به نام AllTalk.

Linguaphone AllTalk یک دوره آموزش مکالمه زبان ایتالیایی است که بدون نیاز به قلم و دفتر یادداشت، تنها با گوش کردن به 16 ساعت مکالمه سرگرم کننده، شما را با این زبان آشنا می‌سازد.

مکالمات برنامه ریزی شده و هدفمند، توسط ایتالیایی زبانها و با سرعت معمول ادا می‌شود. در انتهای هر درس تمرینهایی با کلمات به کار رفته در درس می‌شود که شما را در درک بهتر جملات یاری می‌دهد. از آنجایی که شما کلمات را نمی‌بینید و تنها آنها را می‌شنوید، این موضوع به شما کمک خواهد کرد که در نهایت کلمات را همانند مکالمه کنندگان تلفظ کنید.

کتابچه کوچک ارائه شده همراه با این دوره حاوی تمامی لغات به کاربرده شده و معانی آنهاست.

برای دیدن سایت اصلی و دانلود کردن چند نمونه از درسها به این آدرس مراجعه کنید.

این دوره در اصل روی ۱۶ CD صوتی ارائه شده، اما برای راحتی شما اکنون این 16 CD بعلاوه تصویر متن کتابچه آن، تنها روی یک CD به صورت فشرده، تقدیم شما عزیزان می‌شود. برای تهیه این دوره با ایمیل تماس حاصل فرمائید.